lukira
Majstermistrz
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Sob 9:10, 01 Maj 2010 Temat postu: WARUNKI REKRUTACJI |
|
|
Jeśli chcesz wstąpić do ekipy zapoznaj się z naszymi wymaganiami co do rekrutów. Jeśli stwierdzisz, że spełniasz wszystkie wymagania zapraszamy do zabrania głosu w tym wątku
1. WARUNKI PODSTAWOWE
- UKOŃCZONE 16 LAT!!! Warunek nieodzowny, od którego NIE MA ODSTĘPSTW!
- Zaakceptowanie i realizowanie obowiązków rekruta/członka ekipy. (Ta część zostanie podana na PW lub maila)
- Chęci i entuzjazm
2. WARUNKI DODATKOWE
Obecnie w ekipie wyróżniamy 3 statusy uczestników: goście, rekruci, członkowie.
W 1. etapie KAŻDY JEST GOŚCIEM. Na tym etapie wymagamy tylko spełnienia powyższych
3 kryteriów podstawowych. Jest to okres, w którym gość ma czas na to, żeby zorientować się, czy airsoft
jest rzeczywiście jego pasją, a my mamy możliwość ocenienia, czy nadajesz się do ekipy.
Jeśli tak, stajesz
się REKRUTEM. Ale: warunkiem dodatkowym uznania Cię za rekruta jest możliwość utworzenia
PEŁNEJ SEKCJI szkoleniowej (2 osoby).
Od tego momentu (2. etap) obowiązują warunki dodatkowe:
I. WŁASNA OCHRONA OCZU!!! W zasadzie dowolna: okulary, gogle - jedyne kryterium dopuszczenia, to przejście przez “ochronę” testu bezpieczeństwa, czyli przetrwanie przestrzelania okularów z najmocniejszej repliki z ekipie. RÓWNIEŻ OD TEGO WARUNKU NIE MA ODSTĘPSTW - TO PODSTAWOWY WARUNEK BEZPIECZEŃSTWA W ASG!!!
II. Własny mundur: obowiązkowy zestaw umundurowania obejmuje: wz.93/woodland/multicam/camogrom/flectarn/DPM/BDU oraz marpat - w zależności od warunków działania (krój dowolny, nakrycie głowy hełm, boonie hat, kapelusz, lub bandana). Każdy rekrut ma 3 miesiące na zakup pierwszego (DOWOLNEGO, jakkolwiek dobrze, żeby był to wz.93 - jak większość grupy) oraz 6 miesięcy na zakup repliki. Reszta oporządzenia - dowolna (jednak są pewne wytyczne którymi kierujemy się przy doborze oporządzenia)
III. Posiadanie własnej repliki. Z wielu względów praktycznych, z chwilą zostania pełnoprawnym członkiem obowiązującą bronią główną jest replika elektryczna lub gazowa tudzież sprężynowa posiadająca atest (wszelkie modyfikacje karabinków M4, M16,
np. HK416, SCARy itd); lub inne zasilane z magazynków typu STANAG. Odstępstwa - tylko sporadycznie(Broń auto zasilana z taśmy, karabiny wyborowe). Ze względu na kwestie praktyczne replika "do budynku" też powinna pochodzić z rodziny ar-15/m16/aks. Broń boczna - dowolna. Dodatkowym kryterium dla replik jest MOC REPLIKI, i tak: dopu-
szczamy broń o mocy do ok. 400fps dla broni szturmowej, do około 470fps dla karabinu wsparcia, do ok. 600fps dla strzelców wyborowych, do
ok. 320fps dla broni do CQB; broń boczna - max. 350fps, ma to związek z tym, iż większość gier w Bytomiu ma nałożone takie lub podobne limity, oraz ze względu na bezpieczeństwo podczas rozgrywki.
IV. Aktywny udział w organizowanych w ramach ekipy szkoleniach i treningach
V. PODPORZĄDKOWANIE SIĘ POWYŻSZYM ZAŁOŻENIOM.
VI. BEZWZGLĘDNE PODPORZĄDKOWANIE SIĘ PRAWU ASG!!!
Aby zostać CZŁONKIEM grupy, należy (poza spełnieniem powyższych warunków) zostać w pełni zaakceptowanym przez WSZYSTKICH CZŁONKÓW grupy.
Made by Huro
Edited by me
Post został pochwalony 0 razy
|
|